Bar català

Este sitio utiliza cookies. Al continuar navegando en este sitio, estás acordando con nuestro uso de cookies. Más información

• Jo soc català xDDD i la majoria dels meus amics que stan a la meva fam tmb xDDDD de Barcelona u.u mes concretament de St.Andreu xDDD x cert, haurien de deixar parlar català pel chat general del joc =S La gent no es tonta i sap cuan la insultan o es burlen. Anglès ja seria diferent pero català... feuvos un mirament xDDD
    • jo tambe soc catala :D
      lady ets la meva veina!!!!!!!!!!!!!!!!!!

boRpuS ¦ !8 tu crees que Nao quiere a Bleker?
      @ChanServ ¦ boRpuS: Absolutely!
      boRpuS ¦ O.o
      boRpuS ¦ !8 seguro?
    • Bleker escribió:

jo tambe soc catala :D
      lady ets la meva veina!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oo! Tu saps catalá? Se que ets de Barcelona.. però la veritat, es algo que hem costa de veure que el parlis... xD

Bona nit ^^
      Ven bé no se que s'ha de dir aqui, però és igual.. Diré qualsevol parida i punt. Jeje.
      Áureo, que no se t'oblidi el catalá u.u

Avui ha plogut aqui a Barcelona entre dos quarts de dues y dos quarts de tres del migdia, just a l'hora que sortía del institut (no va amb apóstrof) parava de ploure... i m'ha tocat una mica el nas... xD
      Després ha fet sol, a sí. Hi ha hagut un tró que m'ha esgarrifat... el més llarg que he sentit en m'ha vida. xD

Qué més puc dir... haviam.. En Pinxo li va dir en Panxo: Vols que et punxi amb un punxó? I en Panxo li va dir a en Pinxo. Punxam però a la panxa no! xD

Adéu bona nit i... Visc,a Catalunya, visc a Catalunya. xD
      Run, you clever boy... And remember...

.................................................................................................................................................................................................................
      Alexa
    • aix X(
      buah X(
      ya se m'ha olvidat XDDDD
      l'altre dia baix posar ahuras xDDDDDDDDDDD lolllllllllll la brega que em va fotre la de religio.. buahhhhhh XDDDDDDDD
      no és la meva culpa que se'm olvidi el catala... però sempre tenen la escusa que és la llengua paterna... si esque..... doncs que em faix un liu amb el catala XD
      ja de pas aqui practico una mica el catala =P aixi no tindre tan mala nota en el traballs XD
      PD: m'he cansat de posar accents xD

boRpuS ¦ O.o
      boRpuS ¦ !8 seguro?
    • Jo tinc a la Lady mes aprop hem sembla *-*

Bleker...
      baix---> Avall, alguna cosa que és baixa.
      faix---> Suposo que ve de faixa...
      És VAIG i FAIG! Ignorant de la vida! xD

Suquet de taronja fresquet amb un glaçonet *-* Que bó que bó!!
      Estem fent espam? xD

.................................................................................................................................................................................................................
      Alexa
    • soc un ignorant de la vida XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      si esque ja no se parla catala X(
      parla si xDDDDDD escriure no xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

boRpuS ¦ O.o
      boRpuS ¦ !8 seguro?
    • Gent catalana :D Aixó está bé, si senyor! Realment som molts catalns que juguem... som uns viciats u_u
      Bona tarda a tothom^^

Y percert, soc de El Vendrell... pel baix penedes... poc conegut pero vaja... som bona gent^^
    • Áureo escribió:

'' Habem de fer d'aquest post una secció independient'' XDD

(Es broma ¬) )

jajajaajajajajajajaja tu si que molas!!!! qui tradueix molas? XD o no te traduccio? XD

boRpuS ¦ O.o
      boRpuS ¦ !8 seguro?
    • Es moles.
      Y es haurem, o hem. xD
      Esque... xD

Me apuntat a un centre esportiu municipal.. És esgotador.... u.u
      I el pitjor es que la informació de les coses que s'han de portar te la donen per fascicles... xD (Ics dé)

Alexa